Seznam.cz: V září lidé ladili Déčko a hledali, co je homofob

Internetová populace se zajímá i o zákulisí TV pořadů. Důkazem může být zájem o dotaz „homofob“. Tak je totiž nejčastěji pojmenováván jeden z účastníků VyVolených, Thomas Castello.

Internetová populace se zajímá i o zákulisí TV pořadů. Důkazem může být zájem o dotaz „homofob“. Tak je totiž nejčastěji pojmenováván jeden z účastníků VyVolených, Thomas Castello.

Podle přehledu zářijových Skokanů českého internetu, který zveřejnil Seznam.cz, žila tuzemská internetová populace mimo jiné problémem, jak naladit nový dětský kanál České televize, spotřebitelskou soutěží Milky, televizními reality show a kampaní Paulus versus Ihnačák.

Začal vysílat až poslední srpnový den a v září se hned dostal mezi Skokany českého internetu, které pravidelně zveřejňuje Seznam.cz. Řeč je o novém dětském kanálu z dílny České televize, ČT :D neboli „ČT déčko“. Informaci o tom, jak tento kanál společně s druhou novinkou ČT art naladit, lidé hledali během září na Seznam.cz o 3 500 % vícekrát než v červenci. V kategorii Praktické odkazy se dotaz „Jak naladit Déčko“ umístil na 3. místě.

Mezi zadavateli reklamy se na vyhledavači Seznamu dařilo společnosti Mondeléz International, a její značce Milka, jejíž spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy. Bavil i Red Bull se svým leteckým dnem (3. místo v kategorii Zábavní, kulturní, sportovní a společenské akce) a Lidl s teaserovou kampaní Paulus vs. Ihnačák (2. místo mezi Událostmi a kauzami).

Spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmySpotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy

Koncem srpna začaly české televizní stanice postupně spouštět reality show a talentové soutěžní pořady. Podle Seznamu alespoň u internetové populace tyto formáty stále vzbuzují zájem. V kategorii „TV pořady, filmy, seriály“ se na prvním místě umístil dotaz „Česko Slovensko má talent 2013“, na druhé pozici dotaz „Vyvolení online kamery 2013“ a hned za nimi „Výměna manželek 30. 8. 2013“ a „StarDance 2013“.

Lidé ale nehledají na internetu pouze obecné informace o těchto pořadech. Zajímají se rovněž o jejich zákulisí. Důkazem může být často zadávaný dotaz na výraz „homofob“ (2. místo v kategorii Ostatní). Takto je totiž pojmenováván jeden z účastníků VyVolených, Thomas Castello.