Seznam.cz: V září lidé ladili Déčko a hledali, co je homofob
Začal vysílat až poslední srpnový den a v září se hned dostal mezi Skokany českého internetu, které pravidelně zveřejňuje Seznam.cz. Řeč je o novém dětském kanálu z dílny České televize, ČT :D neboli „ČT déčko“. Informaci o tom, jak tento kanál společně s druhou novinkou ČT art naladit, lidé hledali během září na Seznam.cz o 3 500 % vícekrát než v červenci. V kategorii Praktické odkazy se dotaz „Jak naladit Déčko“ umístil na 3. místě.
Mezi zadavateli reklamy se na vyhledavači Seznamu dařilo společnosti Mondeléz International, a její značce Milka, jejíž spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy. Bavil i Red Bull se svým leteckým dnem (3. místo v kategorii Zábavní, kulturní, sportovní a společenské akce) a Lidl s teaserovou kampaní Paulus vs. Ihnačák (2. místo mezi Událostmi a kauzami).
Spotřebitelská soutěž „Pozvi Milku k sobě domů a vyhraj!“ zaujala natolik, že se dotaz „Milka soutěž 2013“ objevil na 2. místě v kategorii Komerční firmy
Koncem srpna začaly české televizní stanice postupně spouštět reality show a talentové soutěžní pořady. Podle Seznamu alespoň u internetové populace tyto formáty stále vzbuzují zájem. V kategorii „TV pořady, filmy, seriály“ se na prvním místě umístil dotaz „Česko Slovensko má talent 2013“, na druhé pozici dotaz „Vyvolení online kamery 2013“ a hned za nimi „Výměna manželek 30. 8. 2013“ a „StarDance 2013“.
Lidé ale nehledají na internetu pouze obecné informace o těchto pořadech. Zajímají se rovněž o jejich zákulisí. Důkazem může být často zadávaný dotaz na výraz „homofob“ (2. místo v kategorii Ostatní). Takto je totiž pojmenováván jeden z účastníků VyVolených, Thomas Castello.