Seznam dál vybírá agenturu

„Ačkoliv jsme optimisticky předpokládali, že bude možné vybrat agenturu v jednom kole, realitou je otevření kola druhého. Výkony oslovených agentur jsou opravdu kvalitní, takže už nyní existuje několik konceptů, které bychom mohli okamžitě převést do kampaně,“ říká Brand Manager Senior Seznamu Martin Šámal.
Do druhého kola postoupily z původních sedmi agentur, které se tendru zúčastnily, čtyři: HullaBaloo, Outbreak, Saatchi&Saatchi a Young & Rubicam. S prvním kolem skončily naděje agentur Dark Side, Loosers i dosavadní agentury Seznamu – McCann Erickson.
„Cílem druhého kola je nechat agentury dokázat na příkladu našich připravovaných služeb, že jejich koncept nejlépe splní očekávání formulovaná v briefu,“ informoval Martin Šámal. Konečný výsledek tendru by měl být znám v půlce března.