Skupina ČSOB hledá PR agenturu

ČSOB

ČSOB Zdroj: E15 Eduard Erben

Útvar Externí komunikace a interní média vypsal výběrové řízení na dodavatele v klíčových oblastech public relations. Termín dodání přihlášek je 30. září.

„Po pozitivní zkušenosti z loňska, kdy jsme vybírali dodavatele řešení interních časopisů, i letos chceme nejprve oslovit trh. Po 30. září vybere ustanovená výběrová komise zájemce s relevantními zkušenostmi a velikostí plus aktivně osloví další agentury. Účastníci se pak uvidí na společném debriefu, který proběhne zhruba v polovině října,“ vysvětluje Ivo Měšťánek, ředitel útvaru Externí komunikace a interní média ČSOB. „Tendr jsme rozdělili do čtyř bloků – cílem je najít pro každou specifickou oblast to nejlepší řešení,“ dodává.

ČSOB chce do konce roku 2011 v rámci pravidelného tendru najít dodavatele služeb pro následující oblasti public relations:

1) produktová komunikace banky ČSOB (zahrnuje banku pod značkami ČSOB a Poštovní spořitelna a služby pro vybrané členy skupiny, např. penzijní fondy a investiční společnost) – současným dodavatelem je Bison & Rose
2) komunikace ČSOB Pojišťovny – současným dodavatelem je AC&C PR
3) lifestyle média – současným dodavatelem je Botticelli PR
4) poradce pro sociální média – aktuálně neobsazeno

Není podmínkou přihlásit se do všech bloků – agentura se může ucházet i jen o jeden či dva, kde se cítí expertně silná.