Po vyhraném výběrovém řízení se agentura Bistro ze skupiny tAdy zvítězila ve výběrovém řízení realitní skupiny CPI Property Group a nyní se pouští do realizace prvního projektu.
Pro komplex kancelářských budov Mayhouse v pražské ulici 5. května v Bistru vzniká korporátní identita, logo, web s prezentací projektu a tiskové propagační materiály. PPC kampaně navíc zajistí mediální agentura Adexpress, která rovněž patří do skupiny tAdy.
Do projektu se možná zapojí i dva nováčci v týmu Bistra, designéři Jaroslav Salač a Robert Kovač, kteří svým příchodem zvýšili počet členů kreativního oddělení na 35.
Jaroslav Salač nastupuje do agentury Bistro | Jaroslav Salač nastupuje na pozici junior graphic designer
Robert Kovač se "rozpůlí" mezi Bistro a Bistrosocial | Robert Kovač se „rozpůlí“ mezi Bistro a Bistrosocial
Salač začal sbírat zkušenosti v grafickém designu již při studiu. Pracoval pro digitální agenturu PositiveZero nebo technologickou firmu Quanti. V Bistru nastoupil od srpna jako junior graphic designer.
Kovač, absolvent grafického designu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, bude po několika českých i mezinárodních projektech působit napůl jako senior graphic designer v Bistru a napůl jako junior art director v Bistrosocial.