Skupina tAdy se pustila do práce pro CPI

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: archiv

Agentury pod hlavičkou skupiny tAdy začaly pracovat na projektu pro realitní skupinu CPI. Bistro navíc posílí dva designéři.

Po vyhraném výběrovém řízení se agentura Bistro ze skupiny tAdy zvítězila ve výběrovém řízení realitní skupiny CPI Property Group a nyní se pouští do realizace prvního projektu.

Pro komplex kancelářských budov Mayhouse v pražské ulici 5. května v Bistru vzniká korporátní identita, logo, web s prezentací projektu a tiskové propagační materiály. PPC kampaně navíc zajistí mediální agentura Adexpress, která rovněž patří do skupiny tAdy.

Do projektu se možná zapojí i dva nováčci v týmu Bistra, designéři Jaroslav Salač a Robert Kovač, kteří svým příchodem zvýšili počet členů kreativního oddělení na 35.

Jaroslav Salač nastupuje do agentury BistroJaroslav Salač nastupuje do agentury Bistro | archivJaroslav Salač nastupuje na pozici junior graphic designer

Robert Kovač se "rozpůlí" mezi Bistro a BistrosocialRobert Kovač se "rozpůlí" mezi Bistro a Bistrosocial | archivRobert Kovač se „rozpůlí“ mezi Bistro a Bistrosocial

Salač začal sbírat zkušenosti v grafickém designu již při studiu. Pracoval pro digitální agenturu PositiveZero nebo technologickou firmu Quanti. V Bistru nastoupil od srpna jako junior graphic designer.

Kovač, absolvent grafického designu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, bude po několika českých i mezinárodních projektech působit napůl jako senior graphic designer v Bistru a napůl jako junior art director v Bistrosocial.