Sobotka si pochvaluje začátek volební kampaně

Bohuslav Sobotka

Bohuslav Sobotka Zdroj: ctk

ČSSD je zatím spokojena s kampaní před krajskými a senátními volbami. Její jarní část odstartovala minulý týden a podle vedení strany na internetu sklízí úspěch. Sociální demokracie v kampani připomíná úspěchy během dvou let ve vládě a zároveň se vymezuje vůči hnutí ANO Andreje Babiše, například sloganem „Stát není firma. Je to společenství lidí.“

„Kampaň s názvem Dva roky ve vládě občany v minulých dnech zaujala. Speciální video vysvětlující, proč stát není firma, ale společenství lidí, a webová stránka kampaně www.srdcebijevlevo.cz, přitáhly značný zájem,“ komentoval průběžné výsledky předseda strany a premiér Bohuslav Sobotka.

Video se objevilo minulé pondělí a za pouhý týden mělo přes 35 tisíc zhlédnutí. Celkově stránky kampaně zobrazilo přes 8 milionů zařízení, celkově šlo o více než 31 milionů zobrazení.

K videu se vyjádřil minulý týden i Andrej Babiš. „Já tomu rozumím, že je to takové ironizující heslo proti mně, ale mně to nevadí. Ono to vychází pravděpodobně z toho, že ti lidi, co to propagují, netuší, co je to firma, protože nikdy nebyli v reálném životě,“ řekl.

Jarní kampaň sociální demokracie bude ode dneška pokračovat třetí vlnou, včetně nového billboardu, na němž je vyfocen Bohuslav Sobotka s mladými sociálními demokraty. Celkem strana vyčlenila na kampaň 100 milionů korun, což je výrazně více než u ostatních parlamentních stran.

„Jsme rádi, že se lidé na internetu o naši práci zajímají a pozitivně ji hodnotí, odpovědí na kampaň Dva roky ve vládě jsou převážně kladné emaily nebo konkrétní dotazy občanů,“ řekl Bohuslav Sobotka s tím, že o kampaň je zájem především mezi lidmi ve věku 25 až 44 let.