Spot dne: Co rozhýbe lenochoda?

Nový televizní spot na Zlatopramen 11°, který se na obrazovkách objeví poprvé 1. srpna, se odehrává v kulisách džungle

Nový televizní spot na Zlatopramen 11°, který se na obrazovkách objeví poprvé 1. srpna, se odehrává v kulisách džungle

Nový televizní spot na Zlatopramen 11°, který se na obrazovkách objeví poprvé 1. srpna, se odehrává v kulisách džungle. Hlavní roli hraje lenochod.

Televizní spot určený pro cílovou skupinu dospělých konzumentů do 35 let byl natočen během jednoho dne v barrandovském studiu. „Našim spotřebitelům jsme chtěli vzkázat, že značka Zlatopramen přináší chuť do života. K tomu nám jako symbol posloužil lenochod, tedy zvíře známé svou nízkou aktivitou. Chceme se odlišit od konkurence a představit na tradičním pivním trhu netradiční reklamu,“ konstatovala manažerka značky Zlatopramen Lenka Kroupová.

Štáb se rozhodl namísto digitálních efektů použít na zakázku vyrobený kostým doplněný o speciálně dálkově ovládané mechanické části. Ty byly využity pro realistickou mimiku lenochoda tříprstého. V kostýmu se objevila paní menšího vzrůstu z Velké Británie.

Foto z natáčeníFoto z natáčení

V tendru na novou reklamu zvítězila agentura WMC/Grey s produkční agenturou Filmservice. Na režisérskou stoličku usedl Američan Roderick Fenske, osobnost reklamní branže působící v Los Angeles. Třicetivteřinové spoty se budou vysílat standardně na celostátních televizních kanálech.