Spot dne: Nabitá zbraň

reklama

reklama

Testosteronová demence – tento termín užívají biologové. Vysvětluje, proč úmrtnost mladých mužů letí v období mezi 17. a 27. rokem jejich věku strmě vzhůru. Muži mají potřebu více riskovat, předvádět se před sebou navzájem a před ženami. Jistě na tom má svůj podíl i nuda a jistý druh životní bezradnosti. Auto je skvělým nástrojem, který umí ukojit puzení testosteronové demence. "Tvé auto je nabitá zbraň. A každý, kdo je uvnitř, má prst na spoušti," říká spot britského úřadu silniční bezpečnosti.

Mnoho mužů v mládí schválně riskuje v autě. Potřeba této zábavy s věkem klesá. Dá se říci, že v „mentálním bezpečí“ jste tehdy, kdy vydržíte jet dlouhé kilometry za náklaďákem plným chlévské mrvy a nijak vámi necloumá zuřivá touha ho předjet