Spot dne: Sdílím, tedy jsem kampaň Nikon • Zdroj: archiv vtf 24. září 2016 · 06:59 Výrobce fotoaparátů Nikon spoléhá na to, že jeho zákazníci budou chtít své fotoúlovky okamžitě sdílet se svými přáteli. Spot na této myšlence postavila agentura Jung von Matt/Spree z Berlína. kampaň Nikon
Jiřikovský získal přístup nejen k bitcoinu. Notino propouští. Hypotéka jako strašák Co vám (ne)uteklo
Dluhopis je milník v historii financí a přišli s ním Benátčané, říká ekonom a historik Goetzmann PFI Talks
Český skorojednorožec Ataccama dál vyhlíží burzu. Zvýšil tržby na 1,5 miliardy a najal dalších sto lidí Byznys
Zastavit dekarbonizaci? To by byl velký malér. Firmy Green Deal nemilují, ale investují, říká šéf ČEZ ESCO Průmysl a energetika
Hypotéka je nejdražší způsob, jak splatit byt. Investor prozrazuje, jak postavil své portfolio Byznys
Do každé role se prolne moje já, říká Antonie Martinec Formanová, herečka, která vyrostla v říši divů Magazín
Energetická novela LEX OZE III přinesla nové příležitosti pro investory, dotacemi motivuje také stát Finexpert