Spot dne: Splašená káva kampaň Dolce Gusto • Zdroj: archiv vtf 7. září 2016 · 06:59 Zapomeňte na to, že si kávu vychutnáváte v klidu odpolední siesty. Od té doby, co se do reklamy na značku Dolce Gusto vložil will.i.am, se i káva dala do pohybu. Spot má na svědomí agentura Publicis Conseil z Paříže. kampaň Dolce Gusto
Křehký mír na Ukrajině bude hrát do karet Rusku. Čekám chaotický rok, říká geopolitička z Amundi Rozhovory
Už jsem se začala učit korejsky, na dostavbu bloků se těším, říká jediná žena, která řídí elektrárnu v Temelíně FLOW
Kde vzít palivo? Aerolinky by si ho mohly vyrábět samy. Jisté je, že letenky kvůli tom zdraží Jet lag newsletter
Sladké mysterium exministra Tomana. Smetanová cukrárna napsala poslední kapitolu byznysu Obchod a služby
Prodej TVN je dohodnutý, tvrdí polská média. Padne televize do rukou Orbána, nebo Kellnerové? Technologie a média
Dotace pro soláry se sníží. Majitelé fotovoltaik si budou hlídat, aby nevydělávali příliš Průmysl a energetika