Spot dne: Splašená káva kampaň Dolce Gusto • Zdroj: archiv vtf 7. září 2016 · 06:59 Zapomeňte na to, že si kávu vychutnáváte v klidu odpolední siesty. Od té doby, co se do reklamy na značku Dolce Gusto vložil will.i.am, se i káva dala do pohybu. Spot má na svědomí agentura Publicis Conseil z Paříže. kampaň Dolce Gusto
Komárkova Allwyn ustoupí minoritářům. V nově vznikajícím loterijním kolosu se vzdá privilegovaných akcií Technologie a média
Éra stability pokračuje: První růst sazeb lze v eurozóně čekat až na sklonku roku 2026 Názory a analýzy
Zelenskyj: Američané hledají kompromis, spory o Donbas a jadernou elektrárnu trvají Válka na Ukrajině
Ceny vody domácnosti k úsporám netlačí, říká ředitel Frýdlantské vodárenské společnosti Petr Olyšar Certifikace firem
Profesorka z Harvardu Reinhart vzpomíná na otce LIBORu, nejdůležitější londýnské úrokové sazby pro stovky bilionů úvěrů PFI Talks