Spot dne: Splašená káva kampaň Dolce Gusto • Zdroj: archiv vtf7. září 2016 · 06:59 Zapomeňte na to, že si kávu vychutnáváte v klidu odpolední siesty. Od té doby, co se do reklamy na značku Dolce Gusto vložil will.i.am, se i káva dala do pohybu. Spot má na svědomí agentura Publicis Conseil z Paříže. kampaň Dolce Gusto
AktualizovánoKřetínského energetické impérium vykázalo za loňský rok rekordní provozní ziskPrůmysl a energetika
České dráhy se zbavily veškerých ztrát z minulosti. Rekordní zisk slaví i RegioJetDoprava a logistika
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Evropští kamarádi, pokažené dráty a Síkelova brnkačka aneb Jak vypadá evropská solidaritaNázory a analýzy
AktualizovánoMinistryně pro vědu a výzkum Langšádlová z TOP 09 podala demisi. Ztratila podporu stranyDomácí
Investor do pohledávek APS chystá další fond. Do prvních dvou poslali investoři 1,5 miliardy korunBurzy a trhy