Staropramen a O2 společně nachystali Sportovní kino

Vizuál Sportovního kina

Vizuál Sportovního kina Zdroj: archiv

Pivovary Staropramen a televize O2 Sport chtějí nalákat sportovní fanoušky do hospod a restaurací na Sportovní kino. Hospodští si mohou sami zvolit zápas, který budou chtít ve svém podniku „vysílat“.

Staropramen a O2 spojily síly v projektu Sportovní kino, který přináší do českých hospod s televizní obrazovkou kromě nové stanice O2 Sport také práva na veřejné vysílání dalších sportovních kanálů.

Společná nabídka Staropramenu a O2 Sport je výsledkem dlouhodobého úbytku konzumentů piva v restauracích. Spotřeba piva v nich klesla během posledních osmi let o deset procent na úkor prodeje piva v obchodech.

„Hospodští, kteří využijí nové nabídky a odeberou naše pivo, získají denně atraktivní a především legální program pro své hosty i se zajímavým marketingovým balíčkem, který v okolí podniku pomůže propagovat jejich restauraci,“ vysvětluje Jan Matějů, ředitel oddělení commercial excellence společnosti Pivovary Staropramen. Dvojka na českém pivním trhu projekt nabízí jak stávajícím odběratelům, tak dalším hospodám, které se zavážou nabízet alespoň jednu značku Staropramen.

Sportovního kino je prvním legálním produktem pro veřejné vysílání televizního obsahu v ČR. Nabídka obsahuje celkem 37 kanálů, hlavním lákadlem bude fotbal. „Personál i hosté restaurací si budou moct zvolit ten nejatraktivnější z osmi souběžně hraných zápasů Ligy mistrů, přepínat mezi nimi nebo si zopakovat promeškané góly,“ vyjmenovává výhody digitální televize Jindřich Fremuth, ředitel divize rezidentních zákazníků ve společnosti O2 Czech Republic. O2 TV nově také nabízí i nejatraktivnější zápasy české Synot ligy.

Staropramen zvolil strategii Sportovního kina na základě úspěšného konceptu svého vlastníka Molson Coors, který takto spolupracuje se SKY Sport. Pro stávající zákazníky Staropramenu i O2 je připraven marketingový balíček, který zpropaguje hospodu i osloví štamgasty. Novým elementem je SMS kampaň s počátečním kreditem na pět tisíc SMS, cílením podle lokality a demografického profilu – to vše s možností oslovit 3,5 milionu zákazníků O2.

Komunikační podpora počítá s aplikací pro mobily, navigací, vizibilitou v místě prodeje a zasíláním newsletterů, které budou hospodským radit s výběrem zápasů. Od poloviny srpna bude několik měsíců probíhat i kampaň v oborových médiích (tištěných a on line).