Staropramen přišel s "nefiltrovanou zábavou"

Staropramen ležák

Staropramen ležák

Pivovary Staropramen rozšiřují své portfolio o devátý produkt: na trh přicházejí s novinkou Staropramen nefiltrovaný. Komunikovat ho bude s využitím Facebooku, tradičních médií (TV, radio, outdoor) i roadshow po vybraných městech.

Jak Strategii řekla manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová, půjde o masivní kampaň v řádu milionů korun. Kampaň bude postavena na TV spotu vysílaném na Nově, Primě a jejich dceřiných stanicích, který v produkci Savage režíroval Jakub Kohák.

„Spot bude o tom, že nefiltrovaná zábava je lepší… No, a naše nefiltrované pivo také,“ říká Eva Zlámalová.

„Kampaň v TV a on line médiích doplní roadshow, při které lidem přivezeme na náměstí část jejich oblíbené hospody s masivními stoly, o které se mohou opřít a ochutnat nové pivo, které má i svůj rituál nefiltrovaného servírování“.

Staropramen chce tímto prvním široce dostupným nefiltrovaným ležákem vyjít vstříc spotřebitelům hledajícím autentické produkty.