Staropramen uvádí Cool Grep

Staropramen Cool a Grep v nových lahvích

Staropramen Cool a Grep v nových lahvích

Pivovar Staropramen navazuje na prodejní úspěchy Cool Lemon – loni uvedené novinky s nízkým obsahem alkoholu a citronovou příchutí. V dubnu rozšíří svoji nabídku o Cool Grep.

Cool Lemon byl uveden loni v květnu jako náš první výrazný hráč v segmentu beer mixů. Díky televizní kampani, roadshow, účasti na letních festivalech a využití dalších kanálů včetně Facebooku se pivovaru podařilo rychle vybudovat povědomí o značce – už v červnu 2011 o citronovém Staropramenu vědělo 36 procent pivní populace, téměř rok po uvedení je to 63 procent. „Staropramen Cool Lemon jsme loni uváděli na trh s cílem oslovit nové spotřebitele, kteří nejsou typickými konzumenty piva. Novinku si nakonec oblíbili nejen mladí dospělí spotřebitelé, ale i ženy, pro které byl původně určen, a to nás donutilo přemýšlet, co navíc můžeme spotřebitelům nabídnout. Rozšířit nabídku o další příchuť je logickým krokem. A další novinky připravujeme,“ říká generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Zbyněk Kovář.

O tom, jak ovocná piva uvádí také Pivovar Samson, si přečtětete tady:
Samson relaunchuje s Comunicou

Zatímco Cool Lemon je momentálně k dostání v pěti variantách balení a na festivalu Rock For People byl poprvé nabízen i točený, pro Cool Grep se prozatím počítá s plechovkou a půllitrovou lahví. Grepová novinka bude stáčena už do lahví s úplně novým designem, které pivovar připravil pro celé portfolio značky Staropramen. Výměna lahví, která znamenala celkovou investici 200 milionů korun, bude probíhat postupně a zákazníci si jí poprvé všimnou na přelomu března a dubna. Hlavním důvodem změny balení, se kterou souvisí i obměna loga a etiket, je rostoucí podíl prodejů v retailu – v roce 2011 se v ČR prodalo 52,7 procent piva off trade a 47,3 procent on trade.

Staropramen v novémStaropramen v novém