Staropramen uvařil pro Dny českého piva extra pivo i kampaň

Kampaň Staropramenu pro České dny piva

Kampaň Staropramenu pro České dny piva Zdroj: Staropramen

Na blížící se Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, si Staropramen připravil „Extra důvod se sejít“. Jeho pivní speciál promuje rozsáhlá kampaň.

Staropramen se letos opět zapojí do oslav Dnů českého piva, které odstartují 23. září a potrvají až do soboty 1. října. V konkurenci desítek pivovarů a minipivovarů a šesti tisíc zapojených hospod chce zazářit Staropramen, který pro tuto speciální příležitost uvařil limitovanou várku Extra chmelené nepasterizované 12. Speciál si bude možné vychutnat v 700 partnerských hospodách a restauracích po celé České republice, jejichž seznam najdete na webu značky, 24. září pak i přímo v pivovaru.

Staropramen na podporu Dnů českého piva připravil marketingovou kampaň pod názvem „Extra důvod se sejít“. Klíčové jsou televizní spoty, které od začátku září běží hlavně na stanicích Prima Group. Podle pivovaru je to zřejmě vůbec poprvé, co se některý z účastníků rozhodl podpořit své zapojení do oslav Dnů českého piva televizní kampaní.

Kampaň Staropramenu pro České dny pivaKampaň Staropramenu pro České dny piva | Staropramen

Kromě televize poběží kampaň na všech stanicích Radiohouse, v síti kin Cinestar, na billboardech, bigboardech a „tramboardech“. Lidé se s ní budou moci setkat také v metru, na citylightech na pražském hlavním nádraží a online. Velká část kampaně se odehraje přímo v místě prodeje, tedy v hospodách a restauracích, kde je pro konzumenty připravena aktivace spojená se Dny českého piva a pivem obecně.

Na realizaci kampaně se podílely agentury Young & Rubicam, Ray Production, Universal McCann, Etnetera Motion a PR.Konektor.