STEM/MARK: Mobilního operátora by klidně změnil skoro každý

STEM/MARK: Mobilního operátora by klidně změnil skoro každý

STEM/MARK: Mobilního operátora by klidně změnil skoro každý

Výzkum: Svého mobilního operátora by v internetové populaci neváhalo za určitých podmínek změnit 9 z 10 uživatelů mobilních telefonů. Ne všichni jsou však přesvědčeni, že v ČR je pro dalšího operátora ještě prostor.

Mírně nadpoloviční většina dotázaných (56 %) zastává názor, že na území naší republiky je stále prostor pro příchod nového mobilního operátora. Svůj vlastní přechod k novému operátorovi si dokáže představit naprostá většina klientů operátorů stávajících, pouze desetina uživatelů je se svým operátorem natolik spokojena, že by neměnila.

Hlavním lákadlem případného přechodu by pochopitelně byly výhodnější cenové podmínky, ať už se jedná o ceny tarifů (78 %), nebo o ceny předplacených karet (25 %). Z hlediska cen jednotlivých služeb jsou pro zákazníky nejdůležitější ceny volání, následují ceny za SMS a ceny za datové přenosy. Na ceny volání se orientují zejména lidé nad 45 let, ceny SMS více rozhodují u žen a mladých lidí do 29 let, ceny za datové přenosy sledují spíše muži než ženy.

Čtěte také:

Vodafone plánuje investovat miliony do změny konceptu prodejen

První virtuální operátor u nás zahajuje 7. listopadu

T-Mobile přesouvá kampaň na skokanské můstky

Silnou motivací ke změně by bylo i lepší pokrytí signálem (20 %), přehlednější poskytované informace (19 %) a do budoucna jistě stále aktuálnější nabídka lepších služeb týkajících se internetu a datových přenosů (18 %). Přehlednost informací a srozumitelnost výpisů vyúčtování postrádají zejména vysokoškolsky vzdělaní lidé a mladí lidé do 29 let (ti zřejmě častěji nějaké informace vyhledávají a zajímají se o vyúčtování). Rychlejší internet a neomezené datové přenosy by ocenili hlavně muži.

STEM/MARK: Mobilního operátora by klidně změnil skoro každýSTEM/MARK: Mobilního operátora by klidně změnil skoro každý