Strategie změnila grafiku i cenu
Vydavatelství Mladá fronta a její divize Euro E15 modernizují nejstarší tuzemský titul o médiích, reklamě a marketingu. Zářijová Strategie na 108 stranách přináší například rozhovor s generálním ředitelem České televize Petrem Dvořákem o změnách, jimiž tato veřejnoprávní instituce v posledním období prochází, analýzu současného trhu televizí v České republice, či články o marketingových kampaních všech významných politických stran, které se připravují na blížící se volby, a profil značky Wrigley.
„Strategie je tradičním odborným titulem, který má své pevné místo na trhu. Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘. Díky změnám v tištěné verzi, ale i většímu důrazu na on-line odteď oslovíme více našich čtenářů a uživatelů on-line rozhraní,“ řekl ředitel ekonomické divize Euro E15 vydavatelství Mladá fronta Tomáš Skřivánek.
Petr Dvořák, generální ředitel České televize, na titulní straně Strategie |
Vydavatelství Mladá fronta rozšířilo pro zářijovou Strategii seznam distribučních adres, na které bude magazín doručen. Titul spolupracuje s řadou respektovaných profesních sdružení jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Jde například o Asociaci komunikačních agentur, Asociaci českých reklamních agentur, Asociaci PR agentur, Popai Central Europe či soutěž Epica. Čtenáři a další zájemci mají možnost si předplatné tištěného vydání Strategie objednat, stejně jako jeho elektronickou verzi v PDF či pro rozhraní iPod.
Odborný časopis, který vychází od roku 1993, současně posílil svoji pozici v on-line, když vedle internetové prezentace spustil pravidelný obsah na Facebooku a Twitteru. Čtenáři Strategie jsou zejména marketingoví specialisté velkých a středních firem, majitelé a zaměstnanci mediálních, reklamních, komunikačních a marketingových agentur, zadavatelé reklamy a výrobci a tvůrci reklamy.