Strategie změnila grafiku i cenu

Petr Dvořák, generální ředitel České televize, na titulní straně Strategie

Petr Dvořák, generální ředitel České televize, na titulní straně Strategie Zdroj: Tomas Novak

lab
Měsíčník Strategie z vydavatelství Mladá fronta změnil od září formát, grafickou podobu a obsahovou strukturu. Současně zlevnil z původních 139 na současných 69 korun.

Vydavatelství Mladá fronta a její divize Euro E15 modernizují nejstarší tuzemský titul o médiích, reklamě a marketingu. Zářijová Strategie na 108 stranách přináší například rozhovor s generálním ředitelem České televize Petrem Dvořákem o změnách, jimiž tato veřejnoprávní instituce v posledním období prochází, analýzu současného trhu televizí v České republice, či články o marketingových kampaních všech významných politických stran, které se připravují na blížící se volby, a profil značky Wrigley.

„Strategie je tradičním odborným titulem, který má své pevné místo na trhu. Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘. Díky změnám v tištěné verzi, ale i většímu důrazu na on-line odteď oslovíme více našich čtenářů a uživatelů on-line rozhraní,“ řekl ředitel ekonomické divize Euro E15 vydavatelství Mladá fronta Tomáš Skřivánek.

Petr Dvořák, generální ředitel České televize, na titulní straně StrategiePetr Dvořák, generální ředitel České televize, na titulní straně Strategie | Tomas Novak

Vydavatelství Mladá fronta rozšířilo pro zářijovou Strategii seznam distribučních adres, na které bude magazín doručen. Titul spolupracuje s řadou respektovaných profesních sdružení jak v rámci České republiky, tak v zahraničí. Jde například o Asociaci komunikačních agentur, Asociaci českých reklamních agentur, Asociaci PR agentur, Popai Central Europe či soutěž Epica. Čtenáři a další zájemci mají možnost si předplatné tištěného vydání Strategie objednat, stejně jako jeho elektronickou verzi v PDF či pro rozhraní iPod.

Odborný časopis, který vychází od roku 1993, současně posílil svoji pozici v on-line, když vedle internetové prezentace spustil pravidelný obsah na Facebooku a Twitteru. Čtenáři Strategie jsou zejména marketingoví specialisté velkých a středních firem, majitelé a zaměstnanci mediálních, reklamních, komunikačních a marketingových agentur, zadavatelé reklamy a výrobci a tvůrci reklamy.