Goldbach Group dosud v Česku působila prostřednictvím svého majetkového podílu v mediálním zastupitelství ARBOinteractive. Čep se začátkem září stal jednatelem ARBOinteractive a pracuje na restrukturalizaci společnosti a zakládání Goldbach Czech Republic.
„Dokončili jsme konsolidaci ARBOinteractive a jsme nyní stoprocentním vlastníkem firmy,“ potvrdil Strategii Martin Radelfinger, který má ve švýcarské centrále Goldbach Group na starosti mimo jiné rozvoj skupiny na dalších trzích. Podle Radelfingera je cílem Goldbach Group nabízet ve všech zemích, kde skupina působí, jednotné služby a produkty. Skupina zatím působí v deseti zemích Evropy, mimo jiné v Rakousku, Německu, Polsku, Rusku a také na Balkáně.
Švýcarská Goldbach Group vznikla v roce 1983 a je specialistou v oblasti komunikačních řešení a předním zastupitelstvím pro prodej reklamy v elektronických, mobilních a interaktivních médiích. Mezi hlavní aktivity Goldbach Group patří konzultační činnost, kreativní výroba, mediální plánování a nákup, stejně jako obchodování a optimalizace reklamních kampaní v offline a online elektronických médií.
„Uvědomujeme si, že český trh je komplikovaný a pozice jsou zde obsazené velkými hráči. Chceme konkurovat speciálními produkty, díky nimž jsme schopni nabízet relevantní data o uživatelích digitálních a elektronických médií a nabízet mediálním agenturám nebo přímým klientům maximálně optimalizované kampaně,“ popisuje Radelfinger budoucí strategii Goldbach Group v Česku