Televize AMC pojala reklamu jako hororový snímek

Patrik Hezucký namaskovaný jako zombie

Patrik Hezucký namaskovaný jako zombie Zdroj: archiv

Televizní stanice AMC uvedla seriál hororovou kampaní, v níž sehrál hlavní roli Leoš Mareš. Za kreativou stojí agentury PR.Konektor a Konektor Social.

Moderátor Leoš Mareš přijíždí na vysílání ranní show. Před sídlem rádia najde rozmlácené auto, ze stěn na chodbách cáká krev a v kanceláři na Mareše čeká parťák Patrik Hezucký namaskovaný jako zombie. Tak vypadá kampaň, kterou připravily agentury PR.Konektor a Konektor Social pro televizní stanici AMC u příležitosti startu seriálu Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konce.

„Přemýšleli jsme, jak kromě kulturních novinářů a filmových fajnšmerků zaujmout i ty, kteří píší pro společenská a bulvární média a díky nimž by se zmínka o startu seriálu zaručeně dostala k široké veřejnosti. Z tohoto důvodu jsme využili potenciál v oblasti celebrity PR a ve spolupráci s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým jsme připravili prankové video,“ říká ke kampani jeden z jejích tvůrců Tomáš Vozáb, account director agentury PR.Konektor, a dodává: „Do celého projektu zapojila i samotná Evropa 2 a tématům spojených se seriálem se věnuje v ranní show celý týden.“

Kampaň kromě samotného PR, které se točí kolem napálení Mareše, zákulisí seriálu, rozhovorů s herci a tipů, jak přežít apokalypsu, bude mít i silnou podporu v oblasti digitálu. Agentura Konektor Social navíc připravila aplikaci, díky které se lidé mohou alespoň na fotce proměnit v zombie a postrašit tak své přátele na sociálních sítích.

Reklamní kampaň na podporu seriálu běží již od začátku července, a to hlavně ve formě spotů na televizních stanicích ze skupiny AMC Network International a bannerové reklamy na internetu.