„Novým stylem chceme vytvořit jednotnou grafickou koncepci, která bude prostupovat napříč televizí a která bude nadčasová,“ popsal důvody úprav generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.
Nová grafika TV Óčko
Základem nové grafiky je písmeno „O“ vyjadřující identitu stanice a současně představující symbol, spojený se záznamem hudby (gramofonové desky, magnetofonové kotouče, CD nebo ovládací prvky mp3 přehrávačů). Grafika zároveň bude živě reagovat na konkrétní hudební podkres, tempo a náladu.
TV Óčko mění logo
Autory konceptu a vizuálu jsou kreativci z produkční společnosti FRAME 100R, a to motion designér a režisér Lukáš Veverka, který se například podílel jako art director na redesignu ČT v roce 2007 a je také držitelem osobní ceny Promax – talent roku do 26 let, a producent Vojtěch Frič, mimo jiné držitel Promaxu či reklamních ocenění Zlatá pecka a Louskáček.
Óčko začalo koncem června vysílat v celoplošném multiplexu 3, čdíky čemuž mu výrazně vzrostla sledovanost. V září pak Óčko sáhlo k programovým změnám - došlo ke vzniku nových moderovaných i playlistových pořadů a zjednodušení a zpřehlednění vysílacího schématu.