Tendr Erste Group: 40 milionů eur za mediální služby

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Stepan Bruner, E15

Erste Group plánuje po sedmi letech výběrové řízení na mediální služby pro region střední a východní Evropy. Vyhlásí ho v dubnu, rozhodnutí se očekává do konce roku.

Erste Group Bank se společně s rakouskými spořitelnami rozhodla přehodnotit své mediální zastoupení v regionu střední a východní Evropy (tedy v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku a Srbsku) a v Rakousku, jehož rozpočet se odhaduje na 40 milionů eur ročně. Poslední výběrové řízení proběhlo v roce 2009.

„Naše banka prochází v důsledku digitalizace zásadní změnou stejně jako svět médií. Chceme mít jistotu, že služby, které dostáváme od našich agenturních partnerů, jsou prvotřídní a že sledují tep doby v rychle se měnícím oboru,“ říká Daniel Ratzenböck, ředitel komunikace značky Erste Group.

Proces odstartuje v dubnu a předpokládá se, že regionální agenturní síť začne působit od 1. ledna 2017. Tendr povede Erste Group v Rakousku s podporou MediaSense, nezávislé mediálně poradenské společnosti z Londýna. Do tendru byla přizvána i stávající mediální agentura MEC.