Tescoma pokračuje v řadě designových vítězství

Tescoma převezme v červenci v německém Essenu tři ocenění Red Dot Design Award. Ke dvěma výrobkům oceněným na této soutěži v předchozích letech přibudou dva v kategorii „Honourable Mention“, krájecí deska Vitamino se pak stala úplným vítězem této tradiční soutěže, která je pořádána již od roku 1955.
„Jde o velice významné ocenění, protože v porotě soutěže zaměřené na průmyslový design jsou odborníci z celého světa,“ říká Ladislav Škoda, šéfdesignér firmy. Tescoma je podle něj výjimečná tím, že vlastní vývojové a designové studio, do čehož nejsou podobné firmy příliš ochotny investovat. Ocenění typu Red Dot ale ukazují, že mít vývoj pod jednou střechou je správné rozhodnutí. Všechny oceněné předměty navíc vytvořili čeští designéři.
Designová kampaň
Ocenění Tescoma patřičně zpromuje. „Při každé své kampani využíváme celého spektra marketingových a komunikačních nástrojů a nejinak tomu bude i v případě této ,neočekávané‘ kampaně, kterou odstartovalo až vyhlášení ocenění,“ říká PR manažerka Tescomy Veronika Motyčková. Kampaň proběhne v televizi, rádiu, printu (tituly, které jsou afinitou blízké tematice vaření nebo interiérového designu), v plánu jsou media relations a ostatní aktivity PR, online (web a e-shop Tescomy, online kampaň, direct mailing), Facebook, instore marketing a fokus bude zaměřen také na samotné obaly oceněných výrobků.
„Vzhledem k tomu, že Tescoma letos dostala hned tři světová ocenění za celkem různorodé výrobky, timing kampaně je plánován postupně v závislosti na ročním období, ke kterým se výrobky hodí,“ pokračuje Veronika Motyčková. Kampaň odstartuje oceněná krájecí deska Vitamino a ve 3. i 4. čtvrtletí budou komunikovány zdobicí sítko a oboustranná vykrajovátka Delícia jako výrobky vhodné v období vánočních příprav. Nejen vývoj a design, ale i komunikaci si řeší Tescoma in-house, v týmu marketingových aktivit Tescomy pracuje dvacet lidí.
Každý den jinak
Vývojové centrum Tescomy má stále nové úkoly. „Letos představíme 300 nových výrobků,“ říká jednatel firmy Petr Chmela a zdůrazňuje, že firma má už pátým rokem v premiéře přes 200 produktů ročně. Německé ocenění se Tescomě „hodí do krámu“, protože právě letos otevírá pobočku v Německu, které je pro firmu největším trhem. Expanzi plánuje rovněž do Číny.