Tescoma pokračuje v řadě designových vítězství

Oceněná vykrajovátka Tescomy

Oceněná vykrajovátka Tescomy Zdroj: Tescoma

Česká značka kuchyňských potřeb Tescoma získala v německém Essenu hned tři ocenění Red Dot Design Award včetně grand prix. Za pět let tak na tomto designérském klání bodovala již popáté. Tescoma vítězství zúročí v marketingové kampani rozprostřené na celý rok.

Tescoma převezme v červenci v německém Essenu tři ocenění Red Dot Design Award. Ke dvěma výrobkům oceněným na této soutěži v předchozích letech přibudou dva v kategorii „Honourable Mention“, krájecí deska Vitamino se pak stala úplným vítězem této tradiční soutěže, která je pořádána již od roku 1955.

„Jde o velice významné ocenění, protože v porotě soutěže zaměřené na průmyslový design jsou odborníci z celého světa,“ říká Ladislav Škoda, šéfdesignér firmy. Tescoma je podle něj výjimečná tím, že vlastní vývojové a designové studio, do čehož nejsou podobné firmy příliš ochotny investovat. Ocenění typu Red Dot ale ukazují, že mít vývoj pod jednou střechou je správné rozhodnutí. Všechny oceněné předměty navíc vytvořili čeští designéři.

Světově oceněná deska Vitamino. "Přitom taková blbost," řekli by Cimrmani. Zkuste ji ale vzít do ruky a pochopíte.Světově oceněná deska Vitamino. "Přitom taková blbost," řekli by Cimrmani. Zkuste ji ale vzít do ruky a pochopíte. | TescomaSvětově oceněná deska Vitamino. „Přitom taková blbost,“ řekli by Cimrmani. Zkuste ji ale vzít do ruky a pochopíte.

Designová kampaň

Ocenění Tescoma patřičně zpromuje. „Při každé své kampani využíváme celého spektra marketingových a komunikačních nástrojů a nejinak tomu bude i v případě této ,neočekávané‘ kampaně, kterou odstartovalo až vyhlášení ocenění,“ říká PR manažerka Tescomy Veronika Motyčková. Kampaň proběhne v televizi, rádiu, printu (tituly, které jsou afinitou blízké tematice vaření nebo interiérového designu), v plánu jsou media relations a ostatní aktivity PR, online (web a e-shop Tescomy, online kampaň, direct mailing), Facebook, instore marketing a fokus bude zaměřen také na samotné obaly oceněných výrobků.

Kampaň Tescomy na podporu Red Dot Design AwardKampaň Tescomy na podporu Red Dot Design Award | Tescoma Kampaň Tescomy na podporu získané Red Dot Design Award

„Vzhledem k tomu, že Tescoma letos dostala hned tři světová ocenění za celkem různorodé výrobky, timing kampaně je plánován postupně v závislosti na ročním období, ke kterým se výrobky hodí,“ pokračuje Veronika Motyčková. Kampaň odstartuje oceněná krájecí deska Vitamino a ve 3. i 4. čtvrtletí budou komunikovány zdobicí sítko a oboustranná vykrajovátka Delícia jako výrobky vhodné v období vánočních příprav. Nejen vývoj a design, ale i komunikaci si řeší Tescoma in-house, v týmu marketingových aktivit Tescomy pracuje dvacet lidí.

Každý den jinak

Vývojové centrum Tescomy má stále nové úkoly. „Letos představíme 300 nových výrobků,“ říká jednatel firmy Petr Chmela a zdůrazňuje, že firma má už pátým rokem v premiéře přes 200 produktů ročně. Německé ocenění se Tescomě „hodí do krámu“, protože právě letos otevírá pobočku v Německu, které je pro firmu největším trhem. Expanzi plánuje rovněž do Číny.