Tiscali nabízí reklamu v adresním řádku

internet

internet Zdroj: profimedia

Skupina Tiscali Media přichází s novinkou na našem reklamním trhu. Nabízí Tiscali Link – umístění reklamního sdělení do adresního řádku.

„Inspirovali jsme se prací izraelské reklamní agentury. Přijde nám to hravé a zajímavé,“ říká obchodní ředitel Tiscali Media Michal Kubík. „Výhodu tohoto způsobu inzerce vidím v originálním umístění. Reklama na vás vykoukne tam, kde ji vůbec nečekáte. Sázíme na přirozenou reakci člověka a jsme přesvědčeni, že většina uživatelů bude zvědavá a dočte text až do konce,“ vysvětluje Kubík.

Reklama se nemusí omezovat jen na prostý text, lze ji rozšířit i o další prvky. Poté, co se zobrazí reklamní sdělení v plné délce, opět písmeno po písmenu zmizí a vystřídá ho adresa webových stránek, na něž se reklama váže. K „prokliku“ na tento web stačí uživateli pouze stisknutí klávesy enter.

Tiscali zatím nemá k dispozici žádná čísla o efektivitě nového formátu. „Podklady ze zahraničí nemáme k dispozici. Ale když jsme tuto formu sdělení testovali, drtivá většina uživatelů si textu v URL baru všimla. Zatím jsme reklamní formát aktivně nenabízeli. Máme tedy čísla jen z upoutávky, která momentálně běží na Tiscali.cz. A výsledky jsou velmi dobré – průměrné CTR se stále drží na 1,8–2%,“ říká Michal Kubík.

Tiscali Link bude přidán do ceníkuTiscali Media koncem tohoto týdne a cena by měla být stejná jako u standardního textového sdělení. „Velká očekávání, co se týče zájmu, nemáme. Chtěli jsme si vyzkoušet, jak rychle jsme schopni reagovat na nové trendy ze zahraničí. Díky našemu vývoji byla reakce přímo blesková,“ prozrazuje obchodní ředitel Tiscali Media.