Tomáš Třeštík nafotil novou kampaň ČSOB

ČSOB zahajuje v červenci CSR kampaň na téma „pomáháme lidem, kteří se do nelehkých životních situací dostali ne vždy vlastní vinou“. Její součástí bude i putovní výstava fotografií Tomáše Třeštíka.
ČSOB volí – stejně jako loni – pro nasazení CSR kampaně letní prázdninové období. Tak jako před rokem si vybírá konkrétní lidské příběhy, které se nevyvíjely dobře, ale díky pomoci v pravý čas nastal obrat k lepšímu. „Cílem kampaně je upozornit na skutečnost, že člověk se sice může dostat do potíží, ale vždy existuje cesta nebo způsob, jak se z nich dostat ven,“ říká ředitel Kanceláře představenstva ČSOB Ondřej Škorpil.
Kampaň, která se objeví hlavně v tištěných médiích a na plakátech v pobočkách ČSOB, nafotil zkušený reklamní fotograf Tomáš Třeštík. Naplánovaná je i putovní výstava jeho fotografií, která kampaň ČSOB doplní. Kampaň připravily agentury Kaspen/Jung v. Matt a Bison & Rose.