Underline získal v tendru Dobrou vodu

Dobrá voda

Dobrá voda

Značka Dobrá voda je 20 let na trhu, v souvislosti s tímto výročím je připravena rozsáhlá spotřebitelská soutěž. Její mechaniku a kreativní řešení kampaně připravila agentura Underline, kterou si zadavatel vybral ve výběrovém řízení.

„Tendr proběhl na jaře 2013 a týkal se BTL aktivit pro značku Dobrá voda. Spolupráci s agenturou Underline jsme už zahájili, konkrétně na spotřebitelské soutěži, která poběží do listopadu,“ řekla Strategii Senior Brand Manager Karlovarských minerálních vod Radka Soukupová.

Soutěž potrvá od 17. června až do 3. listopadu a její mechanika vychází z internetových aukcí. V nich mohou soutěžící uplatnit nasbíraná víčka z balení Dobré vody a hrát o dvacet různých výher. Pravidla soutěže i aukční síť budou k dispozici na microsite Velkaaukce.cz.

Na soutěž upozorní upravená verze už dříve využívaného reklamního spotu, který poběží na kanálech Nova, Prima a Barrandov. Kromě spotu se cílové skupiny setkají s bannery na webu a printem. Kromě toho je připravena rozsáhlá komunikace v místě prodeje, konkrétně půjde například o regálové pásky, paletové rohy, samolepky, wobblery, paletové wrapy nebo letáky a plakáty.

Nový vizuál Dobré vodyNový vizuál Dobré vody