UPC přeskupilo marketingový management

Jan Kohout

Jan Kohout Zdroj: archiv

Členy nejvyššího vedení UPC se stali Jan Kohout a Karel Smrž. Kohout se posunul z místa ředitele segmentového marketingu na pozici marketingového ředitele, Smrž je nově ředitelem pro značku a komunikaci.

Novopečený marketingový ředitel Jan Kohout pracuje v UPC od roku 2013. Dosud zastával pozice produktového ředitele a ředitele segmentového marketingu. Dříve působil v manažerských marketingových pozicích u společností O2 Česká republika a GTS Novera.

Karel Smrž přišel do UPC na začátku roku 2014 a postupně zastával pozice ředitele marketingové komunikace a ředitele pro značku a zákaznickou zkušenost. Zkušenosti má i z komunikační agentury Ogilvy, ještě předtím pracoval pro Vodafone a mobilního operátora Bite, který působí v Litvě a Lotyšsku.

Karel SmržKarel Smrž | archivKarel Smrž se v UPC stal ředitelem pro značku a komunikaci

Na konci května odejde z UPC Jason King, který zastával místo viceprezidenta pro marketing a prodej. Tato pozice se nově obsazovat nebude.