V květnu byla největším zadavatelem na internetu Telefónica

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring se v květnu 2011 do internetové reklamy investovalo celkem 376,48 milionu korun.
Nejvíce za toto období za internetovou reklamu utratila společnost Telefónica O2 Czech Republic, jejíž výdaje činily 12,51 milionu korun. Na druhém místě se umístila společnost Tchibo (11,37 mil. Kč). Více než 10 milionů korun investoval i Internet Mall (10,58 mil. Kč).
V květnu se nejvíc do internetu investovalo v segmentech Motorová vozidla (41,37 mil. Kč) a Peněžní zprostředkování (35,56 mil. Kč).
Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch. AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.
TOP 10 skupin médií, u kterých zadavatelé reklamu nakupovali:
Skupina médií | Cena |
---|---|
Seznam.cz | 150 092 265 Kč |
Centrum Holdings | 66 940 185 Kč |
Mafra | 61 211 886 Kč |
Mladá fronta | 16 763 904 Kč |
Ringier Axel Springer | 11 186 344 Kč |
Economia | 8 118 252 Kč |
CET 21 | 6 531 050 Kč |
Internet Info | 4 164 884 Kč |
AliaWeb | 2 696 327 Kč |
Finance media | 1 819 529 Kč |
V rámci této skupiny se proinvestovalo více než 329 mil. Kč.