V Ostravě se přednášelo o tvorbě emocí

Na konferenci

Na konferenci Zdroj: archiv

Konferencí Tvoříme emoce vyvrcholil stejnojmenný vzdělávací projekt, který vzdělával v oblasti marketingové komunikace, online marketingu nebo idea businessu.

Pod záštitou agentury Leemon Concept se v Ostravě uskutečnila konference s názvem Tvoříme emoce. Konference vznikla jako odpověď na poptávku v Moravskoslezském kraji po online marketingu a idea businessu.

Odborníci posluchačům ukázali svá řešení v reálných kampaních. Projektová manažerka Českého olympijského výboru Veronika Zemanová posluchačům představila aktivační projekt na podporu zdravého životního stylu Česko sportuje. Martin Tošenovský za Leemon Concept představil kampaň „Jeden za všechny, všichni za stůl“, která zlepšila povědomí o stolním tenise mezi dětmi a žáky škol po celé České republice. Libor Jelínek z agentury Dynamo Design účastníky konference seznámil s tvorbou značky a vizuálního stylu společnosti Air Bank a Martin Mikyška z agentury Don’t panic vysvětlil zásady UX na příkladu webové prezentace životního pojištění Pojišťovny ČS.

Problematiku dobře navrženého a smysluplného webu přiblížil také webový konzultant Jan Řezáč. Dále vystoupil Daniel Antal, účastník projektu Tvoříme emoce, který přednesl hlavní myšlenku své závěrečné práce, a jako poslední hovořil David Novák, který posluchačům nastínil průběh reálné kampaně pro společnost Centropen, realizované společností McCann.

Pod dohledem stratégů

Konference Tvoříme emoce zakončila stejnojmenný vzdělávací projekt, který probíhal na půdě agentury Leemon Concept. Do projektu se zapojilo patnáct posluchačů různých profesí, účastníci projektu se během půl roku vzdělávali v oblasti marketingové komunikace, UX designu, business idey, online marketingu a digitálního a interiérového designu. Konzultace účastníkům poskytovali zkušení lektoři, kterými byli například specialistka na sociální sítě Eliška Vyhnánková nebo marketingový stratég David Novák.

Samostatnou závěrečnou prací každého účastníka bylo vypracování obsáhlé marketingové strategie pro Centropen a její obhájení před odbornou porotou.

„Cílem projektu bylo ukázat našim posluchačům a lidem v Moravskoslezském kraji, jak efektivně využít aktivační marketing pro svůj business. Základem celé strategie je umět pracovat s nosným nápadem, využít online komunikaci, a také umět vytvořit zaujetí v interiéru. Následným spojením všech těchto přístupů vytvořit emoční celek, který zapůsobí na vědomí zákazníků,“ přibližuje projekt Martin Tošenovský, CEO ve společnosti Leemon Concept.