V tendru České pošty potvrdila svou pozici Ogilvy & Mather

Ilustrační foto

Ilustrační foto

Agentura Ogilvy&Mather obhájila vítězstvím v tendru svou dosavadní pozici a prodloužila tak spolupráci s Českou poštou o další tři roky.

Kromě strategického konceptu a realizace jednotlivých kampaní bude mít agentura na starosti kreativu pro jednotný vzhled poštovních poboček či přípravu a realizaci technických řešení webových aplikací a prezentací. Základním hodnotícím kritériem tendru byla ekonomická výhodnost nabídky (váha 55 procent), kvalita zpracování dle briefů měla při rozhodování pošty váhu 45 procent.

Na přípravě vítězné nabídky se podílel tým agentury Ogilvy&Mather, kreativu měli na starosti Tomáš Belko, Denis Dudek a Jakub Krčík. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky.

Výběrové řízení na reklamní agenturu bylo vyhlášeno koncem letošního května. Ještě dříve, začátkem dubna, Česká pošta zahájila tendr na mediální agenturu. V případě nákupu médií se jedná o dvouleté období a předpokládanou hodnotu zakázky 50 milionů korun. Podle informací ředitele odboru korporátní marketing Jana Hykla tendr stále běží.