Vánoční dárky na poslední chvíli

Ilustrační foto

Ilustrační foto

Jako firemní dárky ke svátkům v závěru roku je na výběr velmi široká škála předmětů. Jak je tomu ale na poslední chvíli?

Dodavatel reklamních a dárkových předmětů je v konkurenčním prostředí připraven plnit stále náročnější přání zákazníků. Zvláště v posledních měsících roku, které pro 3DR znamenají hlavní sezonu, každý její výrobce či distributor zmobilizuje všechny své síly. Vydávají se vánoční katalogy a account manažeři vymýšlejí pro klienty dárky na míru cílových skupin i komunikačních strategií. Zároveň se předpokládá, že dárkové předměty si v tomto čase objednají i firmy, které tak v průběhu roku nečiní.

Být ve 3D reklamě připraven na vše znamená pro dodavatele pružně reagovat na telefonát či e-mail klienta a doslova několik dnů před vánočním eventem či dokonce před svátky samými vyřešit jeho potřebu obdarovat. Výhodou jsou dostatečné skladové zásoby navýšené pro toto období o univerzální vánoční pozornosti. Menší dodavatelé pak vědí, na kterého z těch větších se pro předměty obrátit. Je vhodné uvažovat i o značkovém zboží, jde přece o výjimečné období roku. Ale šedá všechna teorie, zatímco strom 3DR se zelená. Pro živé příklady řešení na poslední chvíli si zajděme do konkrétních firem.