Vánoční kampaň O2: Pohádka o žárlivých dárcích

O2 - žárlivé hračky

O2 - žárlivé hračky

Telefónica zahajuje 1. listopadu vánoční kampaň. Zvýhodňuje volání pro zákazníky s předplacenými kartami i s tarify a plánuje, že prodej chytrých telefonů oproti loňským Vánocům sedminásobně naroste.

Zákazníci s O2 kartami mohou od 1. listopadu při pravidelném nabíjení karty volat za 3,50 Kč za minutu a posílat SMS zprávy za 1,50 Kč. Klientům s tarifem Telefónica nabídne od stejného data dvojnásobek volných jednotek. Noví zákazníci je dostanou automaticky, ti stávající při prodloužení smlouvy nebo při přechodu na vyšší tarif. Pro zájemce o chytré telefony se nabízí slevy ve výši 500 nebo 1000 korun, pokud se zaváží dva roky užívat službu Internet v mobilu.

Podle aktuálních statistik společnosti Telefónica spadá šedesát procent z celkového objemu prodaných telefonů do kategorie chytrých telefonů. Zatímco loni před Vánoci to bylo jenom deset procent, zástupci O2 očekávají, že předvánoční kampaň, která začne příští úterý, tento podíl zvedne až na sedmdesát procent.

V předvánoční komunikaci sází operátor na příběh o žárlivých dárcích: Letošní nabídka O2 vyvolá u ostatních dárků obavy, že zůstanou na ocet a nikdo si je nekoupí. Hračky, šály a čepice útočí na reklamní nosiče O2 a snaží se je odstranit.

Kampaň poběží od 1. listopadu do 31. prosince a objeví se prakticky ve všech médiích. Telefónica na dnešní tiskové konferenci představila kromě spotů a vizuálů pro tisk a OOH i novou vánoční microsite a vizuály pro alternativní média.

Koncept druhé největší letošní kampaně O2 připravila reklamní agentura VCCP, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. Dva třiceti a čtyři patnáctisekundové spoty režíroval Tomáš Mašín, produkci zajistilo studio Dawson. Na kampani se partnersky podílí Samsung a HTC.

O2 - vizuál pro ambientO2 - vizuál pro ambient