Vánoční kampaň O2 připravila agentura Labstore

Natáčení vánoční kampaně proběhlo 29. a 30. října v Praze

Natáčení vánoční kampaně proběhlo 29. a 30. října v Praze

Telefónica zahájí vánoční kampaň v pondělí 11. listopadu a jejím tématem budou Extra výhody. Koncept nevznikl ve VCCP, která tak zřejmě ztrácí u zadavatele výhradní postavení, ale v agentuře Labstor.

O2 se o Vánocích vrací k loňskému tématu Extra výhod. Novinkou je ale agentura, která kampaň dostala na starosti. Místo VCCP, se kterou Telefónica spolupracuje od března 2010, byla přípravou pověřena agentura Labstore. „Kvůli konceptu letošní vánoční kampaně jsme kromě VCCP oslovili ještě Labstore a jejich nápad se nám líbil víc,“ sdělila Strategii Lucie Jungmannová z tiskového oddělení Telefóniky. Podle ní se tento model osvědčil a je možné, že stejným způsobem bude Telefónica postupovat i v případě dalších kampaní.

Britská VCCP vstoupila na náš trh právě kvůli spolupráci s Telefónikou. Ta se tak připojila k modelu, podle kterého její kampaně ve většině evropských zemích připravuje VCCP, a po mnohaleté spolupráci ukončila partnerství s agenturou Young & Rubicam.

Agentura Labstore patřící do sítě WPP se na českém trhu objevila letos v březnu. Poprvé se o ní začalo mluvit v souvislosti s tendrem GE Money Bank, který vyhrála.

Letošní vánoční kampaň O2 odstartuje 11. listopadu, poběží v televizi, v tisku, rádiu a na internetu. Produkci obstarala společnost Boogie Films, natáčení proběhlo 29. a 30. října v Praze.

Natáčení vánoční kampaně proběhlo 29. a 30. října v PrazeNatáčení vánoční kampaně proběhlo 29. a 30. října v Praze