Ve spotu na krmivo Brit si zahráli i domácí mazlíčci zákazníků

Běžící pes

Běžící pes Zdroj: archiv

Značka Brit uplatnila v kampani na krmiva pro domácí mazlíčky videa, která natočili její zaměstnanci i zákazníci.

Výrobce krmiv pro domácí mazlíčky Vafo Praha pokračuje v kampani Brit Happy Together, která má podpořit znalost značky Brit a navazuje na kampaně z předchozích let. V průběhu května představila společnost videa natočená se zaměstnanci firmy a jejich domácími mazlíčky. Spoty šířené na sociální síti Facebook, YouTube a na chovatelských webech vyzývaly české milovníky zvířat, aby natočili svá videa a prostřednictvím facebookové aplikace se s nimi zúčastnili soutěže o krmivo.

Logo kampaně Brit Happy TogetherLogo kampaně Brit Happy Together | archiv

V druhé části kampaně uživatelé a společnost Vafo Praha vybrali z videí natočených chovateli dvanáct nejlepších. Vítězové získali krmivo na půl roku zdarma a profesionální video. Z nejlepších záběrů z videí zaměstnanců i medailonků soutěžících byl sestříhán reklamní spot, vysílaný v současnosti na kanálech FTV Prima a Česká televize. Videokampaň zároveň pokrývá on-line média prostřednictvím portálu Seznam.cz a na Facebooku a Youtube.

„Využili jsme toho, že Brit má na FB vytvořenou silnou fanouškovskou skupinu, která se ráda angažuje. Rozdělili jsme kampaň na dvě fáze, kdy jsme pomocí videí zaměstnanců motivovali naše fanoušky, aby nahráli video, kde ukazují společné štěstí se svým zvířecím parťákem. Důležitým efektem zapojení zaměstnanců je polidštění značky. Ve firmě reálně pracují lidé, kteří jsou milovníci zvířat stejně jako ti, kteří kupují její krmiva,“ vysvětluje marketingový ředitel společnosti Martin Šámal.

Kampaň vznikla interně za konzultační podpory Petra Hanouska. Produkci zajistil freelancer Jiří Macek.