Vítězem mediálního tendru Seznamu je Starcom

Vítězná společnost Starcom Mediavest Group nahradí v nákupu mediálního prostoru dosavadní agenturu Initiative Media Prague. „Po dvou letech jsme se opět rozhodli vyhlásit mediální tendr a prověřit schopnosti mediálních agentur. Využili jsme služeb mediálních auditorů FLE Media, kteří garantovali bezchybný průběh tendru a nestrannost výběru nové mediální agentury. Vítězem a novou mediální agenturou Seznam.cz se stala agentura Starcom, která prokázala vysokou míru kreativity při řešení strategických studií a předložila atraktivní podmínky pro nákup reklamního prostoru,“ řekl k tendru marketingový ředitel společnosti Seznam.cz Michal Vodák.
Do výběrového řízení bylo původně pozváno devět agentur. Své nabídky ale nakonec nepodaly všechny. Kromě Initiative a Starcom Mediavest se v tendru utkaly ještě Carat Czech Republic, ZenithOptimedia Prague, Médea, Mindshare a Cream Prague/Maxus.