Vojtek tváří nové kampaně Nescafé Classic

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock

Kampaň Nescafé Classic, která odstartovala televizními spoty, jež doplňuje online komunikace, soutěž pro spotřebitele na Facebooku a reklama v místě prodeje, je postavena na herci a zpěvákovi Romanu Vojtkovi.

Reklamní kampaň navazuje na novou komunikační strategii „It all starts with a Nescafé“. Kampaň, za jejímž vytvořením stojí agentura Publicis Prague, odstartovala 19. května televizní reklamou jak v Česku, tak na Slovensku. Spot zdůrazňuje silnou chuť značky kávy. Od posledního květnového týdne doplňuje televizní reklamu online komunikace a soutěž o ceny na Facebooku. Součástí kampaně je také reklama v místě prodeje.

Nescafé Classic společně s novou kampaní představuje rovněž novou komunikační strategii, logo a etiketu na obalech kávy.

Spot