Vydavatelství Mladá fronta koupilo web Hledejceny.cz

Titulní strana Hledejceny.cz

Titulní strana Hledejceny.cz

Web Hledejceny.cz, který je zaměřen na srovnávání cen spotřebního zboží v českých e-shopech, vykazuje měsíční návštěvnost kolem 250 000 unikátních uživatelů a řadí se tím mezi největší hráče v daném segmentu.

Projekt Hledejceny.cz bude integrován do již existujících obsahových online projektů a služeb vydavatelství Mladá fronta, mezi které patří weby jako MobilMania.cz, Živě.cz, Dáma.cz a další. Po akvizici webu Letenkylevně.cz, který divize Online zakoupila před měsícem, se jedná o další transakční web v portfoliu vydavatelství Mladá fronta.

„Tímto krokem diverzifikujeme zdroj příjmů našich internetových aktivit,“ doplňuje Petr Bednář, ředitel divize Online. Rok 2011 byl pro Mladou frontu ve znamení konsolidace jednotlivých online projektů a výrazného růstu výnosů, které podle Admonitoringu vzrostly o víc jak 60 %. „V letošním roce se znovu vracíme i k rozšiřování záběru našich online projektů, ať už akvizicemi nebo vlastními novými projekty,“ doplňuje Bednář.

Vydavatelství Mladá fronta nyní provozuje celkem 28 webů a měsíčně zasahuje víc jak dva miliony unikátních návštěvníků.