Vydavatelství Mladá fronta uvádí na trh nový měsíčník Český export
Tematické a exportní přílohy deníku E15 měly už v předchozích sezonách příznivý ohlas u čtenářů i inzerentů. V uplynulém roce jich vyšlo 14. Letos se proto vydavatelství Mladá fronta rozhodlo přílohy zastřešit společnou značkou Český export. „Nabízíme tak našim klientům pravidelnější rytmus a formu a věříme, že bude magazín úspěšně navazovat na předchozí tři ročníky našich teritoriálních příloh,“ řekl David Korn, obchodní ředitel divize Euro E15.
Magazín se bude vždy monotematicky věnovat vybranému regionu na mapě světa a sledovat tamní oborové příležitosti pro český byznys. První číslo se zaměřilo na Kazachstán a středoasijské republiky, následovat budou Japonsko, Blízký východ či Jižní Korea. „Přílohy jsou vždy koncipovány tak, aby byly zajímavé pro všechny čtenáře, nejen pro ty, kteří zrovna uvažují o vývozu do dané země.
Další pravidelnou součástí magazínu proto vždy bude materiál o některém klíčovém odvětví českého hospodářství. Začínáme tím nejdůležitějším, tedy automobilovým průmyslem,“ řekl Tomáš Stingl, redaktor přílohy Český export. K pravidelným rubrikám bude patřit také blok článků o státní podpoře vývozu a podnikání. V přílohách tak bude možné nalézt doporučení, jak a kde lze získat různé dotace, kde informační podporu nebo jak se zbavit zbytečného papírování.
Magazín Český export se tak stane užitečným zdrojem praktických informací pro vývozce a zároveň pravidelnou kronikou českého hospodářství pro čtenáře. Magazín Český export bude mít vždy 28 stran a bude distribuován jako příloha deníku E15 v nákladu 55 tisíc výtisků.
Český export, titulka |