Vydavatelství Mladá fronta uvádí na trh nový měsíčník Český export

Český export, titulka

Český export, titulka Zdroj: MF

Rodina specializovaných titulů vydávaných v divizi Euro E15 vydavatelství Mladá fronta se rozrůstá o měsíčník Český export. Magazín bude pravidelně vycházet vždy první středu v měsíci. První číslo vychází 4. února a hlavním tématem je Kazachstán, který se stal takřka hospodářským zázrakem.

Tematické a exportní přílohy deníku E15 měly už v předchozích sezonách příznivý ohlas u čtenářů i inzerentů. V uplynulém roce jich vyšlo 14. Letos se proto vydavatelství Mladá fronta rozhodlo přílohy zastřešit společnou značkou Český export. „Nabízíme tak našim klientům pravidelnější rytmus a formu a věříme, že bude magazín úspěšně navazovat na předchozí tři ročníky našich teritoriálních příloh,“ řekl David Korn, obchodní ředitel divize Euro E15.

Magazín se bude vždy monotematicky věnovat vybranému regionu na mapě světa a sledovat tamní oborové příležitosti pro český byznys. První číslo se zaměřilo na Kazachstán a středoasijské republiky, následovat budou Japonsko, Blízký východ či Jižní Korea. „Přílohy jsou vždy koncipovány tak, aby byly zajímavé pro všechny čtenáře, nejen pro ty, kteří zrovna uvažují o vývozu do dané země.

Další pravidelnou součástí magazínu proto vždy bude materiál o některém klíčovém odvětví českého hospodářství. Začínáme tím nejdůležitějším, tedy automobilovým průmyslem,“ řekl Tomáš Stingl, redaktor přílohy Český export. K pravidelným rubrikám bude patřit také blok článků o státní podpoře vývozu a podnikání. V přílohách tak bude možné nalézt doporučení, jak a kde lze získat různé dotace, kde informační podporu nebo jak se zbavit zbytečného papírování.

Magazín Český export se tak stane užitečným zdrojem praktických informací pro vývozce a zároveň pravidelnou kronikou českého hospodářství pro čtenáře. Magazín Český export bude mít vždy 28 stran a bude distribuován jako příloha deníku E15 v nákladu 55 tisíc výtisků.

Český export, titulkaČeský export, titulka | MF