Z prodejen Albert přímo na farmu

Albertovská přenosná farma

Albertovská přenosná farma Zdroj: archiv

Obchodní řetězec Albert přichází se sběratelskou kampaní s názvem U nás na farmě. Jejím prostřednictvím chce seznámit děti s tím, odkud pocházejí potraviny, které nabízí ve svých prodejnách. Řetězec chce zároveň podpořit české dodavatele. Kampaň zaštítí ministerstvo zemědělství.

Cílem kampaně Albertu je podpořit české farmáře, seznámit nejen dětské zákazníky s tím, jak se potraviny dostávají na pulty obchodů, ale také jakým způsobem se pěstuje a sklízí ovoce a zelenina, jak se vyrábí sýr nebo co vše je potřeba k chovu hospodářských zvířat.

Při útratě nad 200 Kč nebo při nákupu partnerských produktů obdrží zákazníci v prodejnách Albert a Interspar balíčky s kartičkami zvířat, pracovníků či zařízení z farmy. K základní „výbavě“ lze dokoupit skládací budovu farmy, knihu nebo „hravou desku“.

Kampaň probíhá pod záštitou ministerstva zemědělství a běží od 18. února do 31. března 2015. „Inspirovali jsme se u našich kolegů v Holandsku v Albert Heijn, kde probíhala podobná kampaň. V České republice je kampaň ilustrována českou výtvarnicí,“ řekla Strategii Dagmar Krausová, communication manager společnosti Ahold.

Albert podpoří kampaň televizní spoty, komunikace poběží na facebookovém profilu. Současně se s ní zákazníci setkají v prodejnách prostřednictvím bannerů a instore rádia. Informace se rovněž objeví v magazínu Albert v kuchyni, na mikrostránce Albert.cz/unasnafarme a v letácích, ve kterých budou vyznačené partnerské produkty. Za ty získají zákazníci balíčky s figurkami navíc.