Za sny do ČSOB. I s mývalem

Kampaň ČSOB

Kampaň ČSOB Zdroj: DDB

Petr Novotný , Strategie
ČSOB dnes odstartovala kampaň na podporu produktu Duo Profit Plus, která potrvá až do konce října. Za kreativou stojí dlouhodobě agentura DDB.

Cílem kampaně ČSOB je přilákat konzervativnější klienty, kteří zatím nemají příliš zkušeností s investováním. Duo Profit Plus kombinuje investování do podílového fondu a zvýhodněný spořicí účet, navíc nabízí úrazové pojištění na rok zdarma.

Hlavním hrdinou televizního spotu je vedle „snílka Kryštofa“ medvídek mýval, který tvůrcům reklamy pořádně zamotal hlavu. „Roztomilé zvířátko mělo svoji hlavu, ale režisérské duo Wolberg nechtělo chlupatou hvězdu do ničeho nutit a počkalo si na povedenou hereckou akci,“ řekla Martina Slavíková z ČSOB.

„Kampaň z dílny agentury DDB probíhá v televizi, na venkovních plochách a na internetu,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB. V pobočkách budou rozmístěny plakáty a letáky.

Kampaň ČSOBKampaň ČSOB | DDB

Pro obchodní značku Era Poštovní spořitelna je opět využit motiv poštovních skřítků. Ve Finančních centrech a na České poště budou umístěny plakáty a letáky.