Za švestkami do Francie nejezděte

Paul láká na jihozápadní Francii

Paul láká na jihozápadní Francii Zdroj: Paul

Síť francouzských pekařství Paul letos slaví 125. výročí od svého založení. O pozornost se hlásí celoroční produktovou kampaní, která začíná právě dnes.

Francouzská značka Paul pořádá sice tradiční kampaně v době vánoční, velikonoční či valentinské, letos ale spouští výjimečnou celoroční kampaň o čtyřech částech, které budou kopírovat jednotlivá roční období a které zákazníky zavedou díky netradičním pochoutkám do různých koutů Francie.

Právě dnes představuje Paul první část kampaně zaměřenou na jihozápad Francie, tedy oblast Aquitaine a město Bordeaux, Baskicko, Dordogne či oblast Poitou. Podobně jako Morava stojí i jihozápad Francie vedle vína hlavně na produkci švestek, které tvoří základ regionálních specialit. Tři z nich lze během dalšího čtvrt roku ochutnat v pekařství Paul – vanilkovo-švestkový koláč, švestkovou briošku a švestkový jogurt. K tomu nabízí Paul typickou specialitu z Bordeaux, rumové canelé.

Paul láká na jihozápadní FranciiPaul láká na jihozápadní Francii | Paul

Na akci upozorňují zejména speciální vizuály v prodejnách. „Paul nemá v budgetu alokované investice na klasickou inzerci, takže kampaň je pouze instorová. Využíváme také naše online kanály,“ říká marketingová manažerka značky Renata Říhová. Kreativu vytvořila francouzská centrála Paulu in-house, česká pobočka kreativu pouze adaptuje. Další části kampaně pekařství dosud tají.