Zetko to bere pozpátku

Fernet Z Generation a jeho nový spot

Fernet Z Generation a jeho nový spot

Společnost Stock Plzeň odstartuje 15. března jarní kampaň na podporu Fernet Stock Z Generation s novým televizním spotem. Jeho zpracování je nezvyklé tím, že se odehrává pozpátku.

Třicetivteřinová reklama bude nasazena poprvé 15. března na TV Nova, TV Prima (Family, Cool, Love), na TV Óčko a TV Barrandov. Kreativní zpracování pochází z dílny reklamní agentury Ogilvy & Mather. Produkci měla na starosti agentura Boogie Films, režisérem se stal Mikko Lehtinen, který má za sebou úspěšné práce například pro značky Sprite, T-Mobile či Coca-Cola. Spot se natáčel v polovině února ve známé pražské restauraci SaSaZu.

Zpracování spotu s názvem Vezmeme to od Z je trochu nezvyklé. Příběh totiž začíná ve chvíli, kdy parta přátel před odchodem domů dopíjí své poslední Zetko. Následně v rychlém tempu sledujeme pozpátku vše, co tento večer kamarádi prožili. A na začátku se dostáváme znovu ke sklence Fernetu Stock Z Generation. Ústřední melodií spotu je „Sorry, baby“ od pražské kapely Airfare, která v reklamě rovněž vystupuje.

Fernet Z Generation a jeho nový spotFernet Z Generation a jeho nový spot

Fernet Stock Z Generation byl uveden na trh v únoru 2011. „Během 12 měsíců Zetko vykazovalo vynikající výsledky a překonalo očekávané prodeje o více než 50 procent. Díky tomu bude Fernet Stock Z Generation v dohledné době slavit první milión prodaných litrů. Zařadil se mezi klíčové značky našeho portfolia,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík.

Výrazný podíl na úspěšném uvedení Zetka měla i komplexní marketingová kampaň, která mimo jiné zahrnovala „startovací“ televizní spoty s otevřeným koncem, sérii Z párty v gastronomii nebo širokou škálu aktivit na internetu. S podporou v gastronomii a na internetu počítá zadavatel i v rámci aktuální jarní kampaně.

Mohlo by vás také zajímat: