Značka nanuků Míša, která se na českém trhu drží takřka padesát let, pro letošní kampaň oslovila všechny své příznivce, aby se podíleli na vytváření dalšího příběhu Míši.
Značka spustila soutěž s názvem „Staň se tváří Míši“, kterou komunikovala pouze prostřednictvím sociální sítě Facebook. Fanoušci byli vyzváni, aby poslali foto více generací své rodiny s produktem. Soutěž probíhala přesně tři týdny a jejím cílem bylo vybrat skutečné konzumenty Míši napříč generacemi i regiony.
Do společnosti dorazilo několik stovek fotografií, ze kterých porota vybrala pět dvojic, které se zúčastnily focení s profesionálním fotografem. Čtyři fotografie budou použity na billboardech po celé České republice.
Soutěžní aplikací na Facebooku oslovil Míša přímo téměř 20 000 spotřebitelů. Během soutěže narostl počet fanoušků o více než dva a půl tisíce.
Míša skrze skutečný příběh, skutečné spotřebitele a skutečnou českou výrobu ukotvuje svoji pozici tradiční české značky s dlouholetou historií. Celá tato myšlenka se odrazí i v televizních spotech a na billboardech – poprvé budou použity místo 3D modelací reálné produkty v neokoukaném packshotu. Jejich pravost je navíc zdůrazněna čerstvým nakousnutím nanuků. Kampaň pro značku Míša připravila agentura Wellen.