Zmrzlina Míša našla tvář

Z castingu na zmrzlinu Míša

Z castingu na zmrzlinu Míša Zdroj: archiv

Tradiční tuzemská značka tvarohových zmrzlin Míša, kterou v Třebíči vyrábí společnost Unilever, se v kampani v režii agentury Wellen ztotožňuje se svými reálnými spotřebiteli. Jak vypadají skuteční zákazníci Míši, ukážou na začátku června billboardy po celé České republice.

Značka nanuků Míša, která se na českém trhu drží takřka padesát let, pro letošní kampaň oslovila všechny své příznivce, aby se podíleli na vytváření dalšího příběhu Míši.

Značka spustila soutěž s názvem „Staň se tváří Míši“, kterou komunikovala pouze prostřednictvím sociální sítě Facebook. Fanoušci byli vyzváni, aby poslali foto více generací své rodiny s produktem. Soutěž probíhala přesně tři týdny a jejím cílem bylo vybrat skutečné konzumenty Míši napříč generacemi i regiony.

Do společnosti dorazilo několik stovek fotografií, ze kterých porota vybrala pět dvojic, které se zúčastnily focení s profesionálním fotografem. Čtyři fotografie budou použity na billboardech po celé České republice.

Soutěžní aplikací na Facebooku oslovil Míša přímo téměř 20 000 spotřebitelů. Během soutěže narostl počet fanoušků o více než dva a půl tisíce.

Míša skrze skutečný příběh, skutečné spotřebitele a skutečnou českou výrobu ukotvuje svoji pozici tradiční české značky s dlouholetou historií. Celá tato myšlenka se odrazí i v televizních spotech a na billboardech – poprvé budou použity místo 3D modelací reálné produkty v neokoukaném packshotu. Jejich pravost je navíc zdůrazněna čerstvým nakousnutím nanuků. Kampaň pro značku Míša připravila agentura Wellen.