Zpěvačka Beyoncé v letní kampani Pepsi

Pepsi

Pepsi

Značka Pepsi, která letos slaví 20 let na českém trhu, odstartovala kampaň, jejíž hlavní tváří je zpěvačka Beyoncé. Na propagačních materiálech pro off-trade sektor je použit portrét Beyoncé v ikonickém pop-art stylu, přičemž ve stejném duchu jsou i spotřebitelské dárky.

Spolupráce s Beyoncé trvá od roku 2002 a navazuje na partnerství s celou řadou hudebních legend v historii značky. Mezi nejvýznamnější hudební velikány, které s Pepsi pojila dlouholetá spolupráce, patří například Jimi Hendrix, Michael Jackson či Madonna. „Pepsi si zakládá na autentičnosti a individualitě. Je to značka, která se neustále vyvíjí, což je vidět například i na změnách, kterými v minulosti prošlo její logo. Naše partnerství s hudebními ikonami není náhodné: i ony šly svou vlastní cestou, vymkly se průměru a uskutečnily svou vizi, protože se pro něco rozhodly. A podobně jako Pepsi, i ony se staly celosvětovým pojmem,“ vysvětluje Senior Brand Manager společnosti Pepsico pro Českou a Slovenskou republiku Veronika Hořáková.

Na kampani, která potrvá do září, Pepsi spolupracuje s agenturami Mark BBDO a 2Fresh. 2Fresh zároveň připravuje i digitální kampaň, jejíž hlavní část odstartuje koncem srpna.