Cesta za perfetto okamžikem, to je nová kampaň De’Longhi s Bradem Pittem | E15.cz

Cesta za perfetto okamžikem, to je nová kampaň De’Longhi s Bradem Pittem

ZDROJ: De'Longhi Praga s.r.o.
Prezentace klienta •
Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Hvězdně obsazený reklamní film je součástí celosvětové kampaně, ve které značku reprezentuje známý americký herec. Cílem kampaně je přiblížit mezinárodnímu publiku charakter a hodnoty, na nichž De’Longhi staví.

Společnost De´Longhi, světový lídr v oblasti domácích kávovarů, spouští svou první globální kampaň. Režie reklamního filmu se ujal Damien Chazelle a jako hlavní herecký představitel v něm vystoupí Brad Pitt.

„Značka De’Longhi dosáhla v posledních letech mimořádného růstu, a produkce domácích kávovarů v tom sehrála významnou roli,“ říká CEO společnosti Massimo Garavaglia. „Jsme přesvědčeni, že právě Brad Pitt je perfektní volbou do role ambasadora, který značku De’Longhi představí světu. Je totiž dokonalým ztělesněním jejího ducha – odvážný a kosmopolitní, ale přitom sofistikovaný a elegantní.“

Film nabízí divákovi možnost nahlédnout do ‚jednoho dne v životě Brada‘. Jednotlivé scény, od ranního nákupu čerstvých kávových zrn přes jízdu po Los Angeles na motorce až k zastávce na čerpací stanici, nakonec směřují k okamžiku, na který všichni čekáme: okamžiku, kdy přijdeme domů a konečně si můžeme vychutnat svou perfektní chvilku se šálkem lahodné kávy nebo cappuccina.

Kromě herce a režiséra propůjčili filmu svůj talent také dva další laureáti filmových Oscarů: kameraman Linus Sandgren a skladatel Justin Hurwitz. Oba patří k „týmu snů“, který se podílel na kasovním trháku La La Land. Hurwitz, autor originálního hudebního doprovodu reklamy, říká: „Když jsem viděl, jak Damien pojal obrazovou složku a jak skvěle svou roli Brad zahrál, těšil jsem se, až ke snímku složím melodii a podpořím jeho atmosféru.“ V neposlední řadě se k týmu přidal také uznávaný fotograf Lachlan Bailey.

Spot je pozoruhodný svými filmovými kvalitami a záběry, které se pojí se skutečným smyslem pro autentičnost. Právě ta tvoří základní esenci De’Longhi: rodinného podniku, jehož úspěch a vývoj staví na základě pevných podnikatelských hodnot.

Volba Brada Pitta jako tváře této mezinárodní kampaně znamená více než jen spolupráci s celosvětově uznávanou ikonou – Pitt je renomovaný herec a producent, ale také aktivní bojovník za ochranu životního prostředí, sběratel umění a milovník architektury a designu.

Především si ale navzdory globální popularitě zachovává jakousi tajemnost. Provází jej smysl pro nevyřčené, což je odrazem i samotné značky De’Longhi – firmy pevně spjaté se svými kořeny a protkané typicky italskou vášní pro harmonii a eleganci, která překonává stereotypy a je přístupná celému světu.

Ikonická a zároveň autentická

Stejně jako hollywoodská hvězda, která si jednoduše připraví svůj perfektní šálek kávy v pohodlí domova.

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah