Od začátku roku do listopadu prodal mnichovský koncern, který je největším výrobce luxusních vozů na světě, více než 1,9 milionu vozů, tedy o 7,1 procenta více než před rokem.
„Můžeme si nyní být jisti, že do konce roku dosáhneme cíle prodat přes dva miliony automobilů, což bude pro skupinu BMW nový rekord v odbytu,“ uvedl v prohlášení člen představenstva automobilky Ian Robertson, který má na starosti prodej a marketing.
Skupině se dařilo v Evropě, kde pozoruje pokračující stabilní vývoj na mnoha trzích. Například v Británii, která je pro BMW čtvrtým největším trhem, jí prodej vozů značek BMW a Mini v listopadu stoupl o více než 20 procent. Dodávky v Asii byly v listopadu vyšší o skoro desetinu. V Severní a Jižní Americe skupina dodala o 0,6 procenta méně těchto aut než před rokem.
Rekordní prodej měli v listopadu i hlavní konkurenti Audi a Mercedes-Benz. Prodej Audi stoupl o 11 procent na rekordních 146 250 vozů. Mercedes-Benz zvýšil prodej o 13 procent na 150 742 vozů. Cílem obou automobilek je připravit ještě během tohoto desetiletí rivala BMW o vedoucí pozici na světovém trhu s luxusními vozy.