Poptávka po elektrovozech v Německu je zatím slabá. Výrobní ředitel BMW Harald Krüger však doufá, že se to změní. Kolik vozů i3 se má v Lipsku montovat však odmítl říct. Podle něj to bude záviset právě na vývoji poptávky.
U prodejců se nový i3 poprvé objeví 16. listopadu. Cena malého vozu s karoserií z uhlíkatých vláken bude začínat na 34 950 eur (901 250 Kč). To je asi 20 procent nad úrovní základní verze nejprodávanějšího BMW řady 3. Podle Krügera byl zatím zájem o zkušební jízdy novým autem velmi vysoký.
Analytici z automobilového průmyslu považují většinou strategii elektrických vozů BMW za velmi riskantní. Především kvůli tomu, že kupující zatím nejeví velké nadšení pro čistě elektrické vozy.
V srpnu bylo v Německu zaregistrováno zhruba 214 tisíc nových aut, pouze 435 jich ale bylo elektrických. K tomu je evropský automobilový trh již několik let v krizi.
BMW kvůli elektromobilům investuje do rozšíření výroby v Lipsku 400 milionů eur a vznikne zde 800 pracovních míst. Do konce roku by tak měl mít závod přes 3700 zaměstnanců. Vedle modelu i3 se zde vyrábějí různé modely řady 1.