Zhruba 350 tisíc ojetých aut bylo loni prodáno mezi soukromými osobami a 310 tisíc prodali obchodníci. Mezi těmi převládaly autobazary s 230 tisíc prodanými vozy. Zhruba 64 tisíc vozů prodali dealeři jednotlivých značek v rámci certifikovaných programů a zbytek leasingové a splátkové firmy. Nejrozšířenějšími certifikovanými programy jsou Škoda Plus a Das Welt Auto s podílem 80 procent. Počet dovezených ojetin se meziročně zvýšil o čtvrtinu na 151 tisíc aut. Češi nejčastěji dováželi vozy z druhé ruky z Německa a Itálie.
Nejoblíbenější značkou ojetin je dlouhodobě Škoda, i když její podíl se během posledních pěti let snížil z 30 na loňských 21 procent. Následuje Volkswagen s osmi procenty a Ford se sedmi. Výrazně se zvýšil podíl ojetých vozů značky Kia, která se tak dostala s šestiprocentním podílem na čtvrtou pozici. Nejprodávanějšími modely jsou Škoda Octavia a Fabia a VW Passat. Následuje Ford Focus a VW Golf.
Z hlediska kupní ceny ojetých vozidel dlouhodobě převažuje zájem o ojetiny do 100 tisíc korun. Jejich podíl ale meziročně klesl o dva procentní body na 34 procent. Naopak podíl aut s cenou nad 350 tisíc korun o dva body vzrostl na 16 procent. Průměrná cena prodávaných ojetin se snížila z 205 tisíc korun na 196 tisíc korun. Průměrná udávaná hodnota stavu kilometrů byla 142 tisíc km.