Kolem skandálu Dieselgate je teď relativně klid, ale to neznamená, že mají ve VW pohodu, stále platí, že kvůli němu musí koncern významně přehodnotit svou obchodní strategii. A tím nemyslím odvrácení pozornosti z dieselů na elektromobilitu, ale spíše způsob, jak se finančně vypořádat s ekonomickými následky.
Už se nějakou dobu hovoří o tom, že jednotlivé značky omezí investice a některé projekty zastaví (zatím to vypadá minimálně na stopku pro Golf R400+ a velký kabriolet Bentley), v krajním případě by mohl i některé značky z dvanáctičlenného portfolia prodat. Zdá se však, že minimálně svůj hlavní byznys, tedy výrobu osobních aut, by rád zachoval v současném stavu.
Už dříve se hovořilo o možném prodeji značek MAN, Ducati, Lamborghini a Bentley, nyní Bloomberg s odvoláním na analytika, spolupracujícího s Morningstar, informuje, že šéf koncernu VW Matthias Müller s ohledem na současný boom v nákladní dopravě zvažuje prodej firem MAN, Scania, přičemž image Ducati je takové, že zůstává ve hře víceméně neustále - prodat ji lze za slušné peníze prakticky kdykoli.
CELÝ TEXT SI MŮŽETE PŘEČÍST NA SERVERU AUTO.CZ