Od září má Boeing v plánu vyrábět pouze jedno letadlo za dva měsíce, celkem tedy šest letadel za rok. Nyní firma vyrábí v průměru 1,3 letadla za měsíc, už dříve však oznámila, že od března klesne výroba na jedno letadlo měsíčně. Obří Boeing, který má charakteristickou zvýšenou přední část trupu, se používá hlavně v nákladní letecké dopravě. Tato část trhu ale v poslední době stagnuje, což snížilo poptávku po letadlech. Katalogová cena letadla činí 379 milionů USD (9,5 miliardy korun).
Aerolinky v osobní přepravě dávají před čtyřmotorovým letounem 747 přednost úspornějším dvoumotorovým letadlům. Obří letoun i nadále zůstane součástí prezidentské letecké flotily Air Force One, která je nyní modernizována. Boeing 747 se v provozu objevil v roce 1969 a firma od té doby dodala více než 1500 těchto letadel. V současnosti jich létá pouze 221. Boeing má nevyřízené objednávky na 20 letadel, u některých jsou ale pochybnosti, zda nebudou zrušeny. Týká se to například i zakázky od ruských aerolinek Transaero, které čelí bankrotu, či nigerijských Arik Air.
Loni získal Boeing pouze dvě objednávky na model 747. Celkem firma loni prodala 768 letadel.