Expert na radarové systémy, manažer na řízení pobočky v Mexico City nebo produktový specialista pro Amsterdam, Šanghaj nebo Miláno. To jsou jen některé z pracovních pozic, které Tesla aktuálně nabízí na svém webu.
K rychlému nabírání lidí automobilku tlačí čas a investoři, jak píše Bloomberg. Tesla doposud existuje právě díky důvěře investorů, značka si na sebe nedokáže vydělat, od roku 2007 naopak prodělala 1,88 miliard dolarů.
Vývoj počtu zaměstnanců v Tesla Motors | Vývoj počtu zaměstnanců v Tesla Motors (čísla za rok 2015 vycházejí z prohlášení Elona Muska)
„V roce 2016 bude mít Tesla přede sebou těžký úkol - zajistit si dostatečné financování od investorů a zároveň trhu ukázat, že je schopná dosáhnout zisku,“ tvrdí Ben Kallo, analytik Robert W. Baird & Co. „Nábor velkého počtu lidí napříč všemi divizemi firmy je v této souvislosti nezbytný,“ dodal s ohledem na velké plány Tesly.
Od roku 2010 se počet zaměstnanců Tesly zvýšil patnáctkrát - celkově na více než 14 tisíc lidí (pro srovnání, například General Motors zaměstnává 216 tisíc lidí). Tempo nabírání lidí se však musí zvýšit. Nyní automobilka totiž nabízí dva vozy (Model S a Model X) hned na třech kontinentech, staví obří továrnu na baterie a v neposlední řada prodává baterie pro domácnosti Tesla Energy, píše Bloomberg.