Tesla musí nabrat více než 1600 lidí, aby byla v zisku

Expert na radarové systémy, manažer na řízení pobočky v Mexico City nebo produktový specialista pro Amsterdam, Šanghaj nebo Miláno. To jsou jen některé z pracovních pozic, které Tesla aktuálně nabízí na svém webu.
K rychlému nabírání lidí automobilku tlačí čas a investoři, jak píše Bloomberg. Tesla doposud existuje právě díky důvěře investorů, značka si na sebe nedokáže vydělat, od roku 2007 naopak prodělala 1,88 miliard dolarů.
„V roce 2016 bude mít Tesla přede sebou těžký úkol - zajistit si dostatečné financování od investorů a zároveň trhu ukázat, že je schopná dosáhnout zisku,“ tvrdí Ben Kallo, analytik Robert W. Baird & Co. „Nábor velkého počtu lidí napříč všemi divizemi firmy je v této souvislosti nezbytný,“ dodal s ohledem na velké plány Tesly.
Od roku 2010 se počet zaměstnanců Tesly zvýšil patnáctkrát - celkově na více než 14 tisíc lidí (pro srovnání, například General Motors zaměstnává 216 tisíc lidí). Tempo nabírání lidí se však musí zvýšit. Nyní automobilka totiž nabízí dva vozy (Model S a Model X) hned na třech kontinentech, staví obří továrnu na baterie a v neposlední řada prodává baterie pro domácnosti Tesla Energy, píše Bloomberg.