Volkswagen se chce prosadit v Asii s užitkovými vozy

Německá automobilová skupina Volkswagen bude muset zacelit mezeru v užitkových vozech na rozvojových trzích v čele s Asií, pokud se má stát největším výrobcem automobilů na světě. Řekl to listu Handelsblatt personální šéf Volkswagenu Horst Neumann.

Německá automobilová skupina Volkswagen bude muset zacelit mezeru v užitkových vozech na rozvojových trzích v čele s Asií, pokud se má stát největším výrobcem automobilů na světě. Řekl to listu Handelsblatt personální šéf Volkswagenu Horst Neumann. Zdroj: VW

Německá automobilová skupina Volkswagen bude muset zacelit mezeru v užitkových vozech na rozvojových trzích v čele s Asií, pokud se má stát největším výrobcem automobilů na světě. Řekl to listu Handelsblatt personální šéf Volkswagenu Horst Neumann.

„Nesmíme si myslet, že jsem to dokázali a jsme teď bohatí a neporazitelní. Jen pak budeme schopni řešit zbývající slabiny,“ řekl Neumann. „Ve srovnání s konkurenty jako Toyota a Hyundai jsme se ještě v určitých segmentech neetablovali. Například na trhu užitkových vozů rozvíjejících se trhů typu jihovýchodní Asie nás čeká stále hodně práce,“ citoval Neumannova slova Handelsblatt.

Skupina Volkswagen, jejíž součástí je česká Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě a prodejem deseti milionů vozů ročně překonat své konkurenty Toyotu a General Motors. V prvním pololetí tohoto roku se prodej vozů skupiny zvýšil o 8,9 procenta na 4,45 milionu.