Více než dvacet tisíc uživatelů má nyní pracovní platforma Gettick, jež zastřešuje jednotlivé aplikace uživatelů. Ke klientům start-upu Gettick patří zaměstnanci českých finančních ústavů nebo technologické firmy. Start-up teď chystá expanzi.
S nápadem na aplikaci přišel před třemi lety šéf Getticku Alan Vyšín, který chtěl vyřešit komplikovanou komunikaci uvnitř firem a odstranit organizační chaos, který způsoboval nízkou produktivitu týmů. Po měsících testování se start-up zaměřil na aplikace, které firmy ke své práci využívají, a z Getticku vytvořil zastřešující nástroj pro jednotlivé programy.
Díky technologii „kontejnerování“ je možné si do Getticku přidat v podstatě jakoukoli aplikaci třetích stran. Integrování všech pracovních aplikací i komunikačních nástrojů do jednoho programu podle Vyšína znamená až hodinovou úsporu času denně, méně stresu a ve výsledku i lepší výsledky týmů.
Gettick zároveň funguje jako tržiště, kde vývojáři nabízejí svoje aplikace všem uživatelům českého start-upu, kteří si je mohou přidávat přímo do platformy. „Snažíme se podporovat hlavně české aplikace, které jsou často úžasné a pro firmy užitečné, ale které by jinak neměly v celosvětové konkurenci možnost na trhu se prosadit,“ vysvětluje Vyšín. Právě v prodeji a nabízení aplikací vidí Gettick hlavní zdroj zisku. Základní nástroj je totiž zdarma.
Gettick, za nímž stojí fondy UP 21 a Amista, se teď chystá na expanzi, které má pomoci další kolo financování. V něm start-up od investorů požaduje dvacet milionů korun, díky kterým bude moci jednat s klienty v zahraničí. Soustředit se chce prozatím na region Evropy a Středního východu.